Extra Informatie

DE BRUIDSBELEVING HANTEERT DE VOLGENDE HUISREGELS

Onze gasten mogen zelf foto’s nemen van de verschillende outfit’s. Dit is gratis. Wij zetten ongevraagd geen foto’s van onze gasten op sociale media. Als u foto's, genomen bij "De Bruidsbeleving" naar ons toe stuurt geeft u toestemming om deze te gebruiken voor o.a. social media. (AVG)

Onze jurken worden regelmatig gereinigd, desondanks verzoeken wij u weinig of geen foundation en lippenstift te gebruiken tijdens het passen. Wij willen dat de jurken ook voor onze potentiële gasten schoon en zuiver zijn. We kunnen echter niet altijd voorkomen dat de jurk geheel vlekvrij is. Voor het fotomoment kunt u natuurlijk even “bijstiften”. Wij vragen hiervoor uw begrip.

U mag “zelfstandig” passen, echter onder toezicht van de gastvrouw. Trouwjurken zijn niet altijd eenvoudig aan te trekken, vandaar dat we daar extra aandacht aan schenken. We gaan er wel van uit dat iedereen naar behoren met de jurken en accessoires omgaat. Bij duidelijk aantoonbare schade zijn wij genoodzaakt de kosten in rekening te brengen.

We hebben een aparte pasruimte beschikbaar.

De gereserveerde ruimte is slechts voor 1 groep beschikbaar. U heeft dus 100% privacy. Mocht u met een groep groter dan 8 personen willen komen dan plannen wij voor u meer tijd in. E.e.a. geschiedt in overleg. De standaard tijd bedraagt 2 uur. Bij een aantal minder dan 5 personen betaalt u het basisarrangement voor 5 personen. (weekend 6 personen)

Wijziging in een minder aantal personen dient u minimaal 10 dagen voor de geplande datum aan ons door te geven. (Het aantal afmeldingen mag niet meer dan 15% van de oorspronkelijke groepsgrootte bevatten) Indien u dit verzuimt, rekenen wij het aantal reeds opgegeven personen. Een geboekte afspraak kan in principe niet worden geannuleerd, slechts in een noodgeval kan de afspraak worden verzet.

Niet deelnemende personen zijn van harte welkom, mits onze ruimte het aantal toelaat. Zij betalen € 25.00 per persoon als basistarief (in het weekend, avond +€ 2.50/€ 5.00) bij een reservering van minimaal 5 deelnemende personen. (weekend 6 personen). Dit moet vooraf bij de reservering aangegeven worden.

Iedereen is welkom, jong en oud (vanaf 14 jaar). De hoofdboeker moet wel de minimale leeftijd van 18 jaar hebben bereikt. Betaling van de reservering geschiedt vooraf en is pas definitief als wij deze aan u bevestigd hebben.

U kunt van uw dagje uit zeker een hele dag maken. Wij zijn gevestigd op korte afstand van de bruisende stad Breda.

Wij zijn gevestigd op de 1e verdieping en alleen te bereiken via een trap.

Gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Roken verboden (ook niet op de parkeerplaats), huisdieren niet toegestaan. Meegebrachte eten- en drinkwaren mogen hier niet worden genuttigd.

Wij houden heel veel van kinderen, maar helaas is gebleken dat kinderen en bruidsjurken niet samengaan.

Wij willen u laten genieten van een ongedwongen en gezellige sfeer. Hierdoor staan wij open voor feedback en nieuwe ideeën. Graag reageren via loes@debruidsbeleving.nl